• Rejestracja
vBHELP.pl - polskie wsparcie vBulletin
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
  1. #1
    Awatar araj
    araj jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    sty 2008
    Przegląda
    Dania
    Posty
    431
    Przydatne posty
    2

    Domyślnie dobreforum

    mam kilka innych ,bardzo ciekawych skórek( miedzy innymi attention deficit lub caprice ....ale 99% ludzi uwaza za najlepszy default ,troche przeze mnie edytowany, wiec zostawilem tylko ten

    http://www.dobreforum.pl



  2. #2
    bom
    bom jest nieaktywny Użytkownik
    Dołączył
    sty 2008
    Przegląda
    moor-hunt/szczecin :P
    Posty
    49

    Domyślnie

    dzieciom moherom i idiotom wstep wzbroniony

    ogolnie wyglad forum fajny, logo oryginalne

    Ale cos mi warezem zajerzdza :P (nakazdytemat) hehe


  3. #3
    Awatar Max
    Max
    Max jest nieaktywny There's something in the Air ...
    Dołączył
    sty 2008
    Posty
    4 775
    Przydatne posty
    252
    Wpisów
    13

    Domyślnie

    Forum dość spore, no ale uwaga, którą napisał wyżej bom dość trafna...
    Radzę też popracować nad skinem, bo o ile logo niezłe to reszta nieciekawa.


  4. #4
    Awatar araj
    araj jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    sty 2008
    Przegląda
    Dania
    Posty
    431
    Przydatne posty
    2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bom Zobacz posta
    ...

    Ale cos mi warezem zajerzdza :P (nakazdytemat) hehe
    nie, absolutnie nie miałem i nie mam takiego założenia, jest dział vip gdzie raz na jakis czas ktos cos wrzuci na rapidshare (jakaś mp3 np), ale od dawna juz nikt tego nie robił, jest to po prostu forum wielotematyczne



    Cytat Zamieszczone przez Max Zobacz posta
    Forum dość spore, no ale uwaga, którą napisał wyżej bom dość trafna...
    Radzę też popracować nad skinem, bo o ile logo niezłe to reszta nieciekawa.
    no i tu własnie jest problem,bo mam zainstalowanych(ale ukrytych) kilka skinów(pisalem wyżej), ale praktycznie wszyscy tolerują tylko ten obecny
    Ostatnio edytowane przez araj ; 10.05.2008 o 15:15


  5. #5
    Awatar Max
    Max
    Max jest nieaktywny There's something in the Air ...
    Dołączył
    sty 2008
    Posty
    4 775
    Przydatne posty
    252
    Wpisów
    13

    Domyślnie

    ale praktycznie wszyscy tolerują tylko ten obecny
    Kwestia przyzwyczajenia. Radzę Ci, abyś zajął się dostosowaniem jednego stylu tak, abyś sam do siebie mógł powiedzieć, że styl wygląda teraz dobrze. Wtedy ustaw ten nowy jako domyślny, stary styl zostaw, aby userzy mieli możliwość wyboru.


  6. #6
    Awatar araj
    araj jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    sty 2008
    Przegląda
    Dania
    Posty
    431
    Przydatne posty
    2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Max Zobacz posta
    Kwestia przyzwyczajenia. Radzę Ci, abyś zajął się dostosowaniem jednego stylu tak, abyś sam do siebie mógł powiedzieć, że styl wygląda teraz dobrze. Wtedy ustaw ten nowy jako domyślny, stary styl zostaw, aby userzy mieli możliwość wyboru.
    tak zrobiłem,przez kilka miesiecy ustawiony był attention deficit, kazdy miał wybór 5 styli,o czym wielokrotnie informowałem, o default zapombniałem az do momentu zainstalowania jakiegos hacka i wtedy własnie wszyscy zaczeli płakać,dlaczego nie robie tego w stylu default takze - no i sie okazało,ze prawie wszyscy uzywaja default ,o innych nie chca słyszec... no cóż,forum jest dla nich,oni je tworzą


  7. #7
    Awatar BOŁOZ
    BOŁOZ jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    sty 2008
    Posty
    437
    Przydatne posty
    1

    Domyślnie

    nie, absolutnie nie miałem i nie mam takiego założenia, jest dział vip gdzie raz na jakis czas ktos cos wrzuci na rapidshare (jakaś mp3 np), ale od dawna juz nikt tego nie robił, jest to po prostu forum wielotematyczne
    Pierwsze kroki warezu. RS i inne tym się może popisać warez. Logo jest Ok


  8. #8
    Awatar araj
    araj jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    sty 2008
    Przegląda
    Dania
    Posty
    431
    Przydatne posty
    2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BOŁOZ Zobacz posta
    Pierwsze kroki warezu. RS i inne tym się może popisać warez. Logo jest Ok
    ale ty nie zrozumiales...nie mam absolutnie takiego zalozenia ani zamiaru, nigdy moje forum nie bedzie warezowe,jest po prostu forum wielotematycznym


  9. #9
    Awatar araj
    araj jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    sty 2008
    Przegląda
    Dania
    Posty
    431
    Przydatne posty
    2

    Domyślnie

    zmieniłem skin domyślny,oprócz niego dodałem jeszcze jeden styl,chciałbym poznać wasza opinie

    DobreForum

    login: test
    hasło: test
    Ostatnio edytowane przez araj ; 08.06.2008 o 13:13


  10. #10
    Awatar Ctrl
    Ctrl jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    sty 2008
    Przegląda
    $location = $lang['Toruń'];
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    No nie wygląda to super ale jest estetycznie (dla wszystkich skinów do wyboru na forum).
    GG:10038207
    Instalacje, Aktualizacje, Tworzenie Skinów, Przenoszenie, Support,
    Gadu-Gadu jest moim prywatnym komunikatorem.
    Wszelką pomoc realizuję jedynie poprzez forum.(No chyba,że dasz mi zarobić,wtedy pisz.)


Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Chmurka.pl

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67