• Rejestracja
vBHELP.pl - polskie wsparcie vBulletin
  1. #1
    hash_ jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    cze 2009
    Posty
    152

    Exclamation Krytyczny! Exploit

    Witam,
    Vbulletin 3.8.5 nie upgrejduje do 4.0

    Dzis zatakowalo mnie to cudo
    http://stopmalvertising.com/malware-...frame-exploits

    kod z w/w linku byl umieszczony w szablonie na dole pod kodem analytics, czy ktos ma pojecie jak to sie tam w ogole dostalo i czy skrypt moze byc dziurawy? :O

    Przez to moja strona jest zablokowana i nie wysietla sie, musze pisac raz jeszcze do google, aby sprawdzili ze juz nie ma nic tam co zagraza uzytkownikom strony, poniewaz googlebot umiejsowiony w fodlerze vbotpimise zostal wywalony juz i mam nadzieje, ze do jutra strona zostanie odblokowana.



  2. #2
    Awatar day-dreamer
    day-dreamer jest nieaktywny Użytkownik vBHELP.pl
    Dołączył
    lut 2008
    Posty
    723
    Przydatne posty
    3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hash_ Zobacz posta
    Witam,

    kod z w/w linku byl umieszczony w szablonie na dole pod kodem analytics, czy ktos ma pojecie jak to sie tam w ogole dostalo i czy skrypt moze byc dziurawy? :O
    Nie ma skryptu który nie ma dziur.
    Czy to skrypt
    Czy program, system, gra za programowana.
    Wszystko ma bugi.
    Które cały czas producenci likwidują.
    I Nie ma nigdy nic na 100% dobrego.
    Oraz sam skrypt nie uchroni nas przed włamaniem, jest jeszcze kwestia bezpieczeństwa serwera i nie chodzi tu o mocne dobre hasła.

    Poza tym

    http://vbhelp.pl/webmaster-29/trojan...bulletin-3432/
    Ostatnio edytowane przez day-dreamer ; 03.11.2010 o 21:58


  3. #3
    hash_ jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    cze 2009
    Posty
    152

    Domyślnie

    Mozliwe ze to przez wtyczke vboptimise? Bo mialem ja wgrane i rzekomo ten exploit wlasnie siedzial w folderze vboptimise, a jak pokazywalem na w/w linku on wlasnie w tym folderze sie zagniezdza.

    PS: ile sie czeka na odblokowanie strony w google?


  4. #4
    Awatar Vanad
    Vanad jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    lis 2008
    Przegląda
    East Side
    Posty
    332
    Przydatne posty
    35

    Domyślnie

    Takie są skutki pobierania wtyczek z innego źródła niż vbulletin.org


  5. #5
    hash_ jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    cze 2009
    Posty
    152

    Domyślnie

    To jak masz takie skutki to fajnie, nie odzywaj sie pierniku jak nie masz pojecia skad jest co pobierane u kogos, wszystko co pobieram/lem jest z vb.org wiec zostaw swoje teksciki kolezce z piaskownicy.


  6. #6
    Awatar header
    header jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    wrz 2008
    Przegląda
    Myszków
    Posty
    661
    Przydatne posty
    5
    Wpisów
    7

    Domyślnie

    Jest kilka możliwych opcji.
    Ktoś znał hasło, ktoś mógł dostać się przez lukę we wtyczce.
    Trzeba by dogłębnie przeanalizować logi, wtedy może doszło by się prawdy.

    Vanad, Twoja wypowiedź jest w ogóle nie na miejscu.
    Uważasz ze rzeczy z vBulletin.org nie mają prawa mieć luk ?
    Mój Blog

    Oferty w sprawie konfiguracji i pomocy przy vBulletin proszę kierować na PW lub GG.

    Kliknij by napisać PW
    GG : 20650


Podobne wątki

  1. Krytyczny błąd przy upgradzie
    By pitt in forum Pytania i problemy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23.01.2011, 14:04
  2. Błąd krytyczny po aktualizacji, forum nie działa!
    By jarcow in forum Instalacja i upgrade
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08.01.2010, 14:47
  3. Błąd krytyczny
    By waldi in forum Pytania i problemy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16.11.2008, 12:23
Chmurka.pl

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67