Problem z wyświetlaniem komunikatów na wybranych forach
Witam,
Przychodzę z kolejnym problemem, gdyż na wszelkie znane mi sposoby próbowałem go rozwiązać, lecz się nie udało. Skorzystałem z wyszukiwarki, lecz w tematach, które przejrzałem nie uzyskałem rozwiązania.
Otóż dodaję nowy komunikat -> AdminCP -> Komunikaty -> Dodaj nowy komunikat.
Tam ustalam zawartość komunikatu (chyba nie jest istotna jaka - gdyż nawet zwykły tekst nie jest wyświetlany).
Ustalam kryteria - czyli w tym przypadku TYLKO zaznaczam "Użytkownik przegląda forum XXX lub jedno z subfor"
i zwyczajnie klikasz ZAPISZ.
Niestety ani jako administrator, ani jako osoba niezalogowana nie widzę komunikatu - a kryteria dla poszczególnych grup nie są ustalone, wiec powinien być widoczny dla wszystkich po wejściu tylko w ten dział.
Sprawdzałem również na standardowym stylu - również się nie wyświetla.
Szukałem w opcjach wyświetlania forum oraz opcjach konkretnego subforum, którego dotyczy owy komunikat, lecz nie znalazłem opcji, która odpowiadałaby za wyłączanie komunikatów.
W takim razie, czekam na Wasze sugestie i pomoc.
Pozdrawiam,
Marcin