• Rejestracja
vBHELP.pl - polskie wsparcie vBulletin
  • Tagi:
  1. #1
    patrixon78 jest nieaktywny Użytkownik
    Dołączył
    wrz 2011
    Przegląda
    Glasgow UK
    Posty
    86
    Przydatne posty
    5

    Domyślnie Na temat vBseirvce

    Podczas konwersji bazy uszkodziłem posty w bazie danych gdzie pojawiły się znaki "?". Zacząłem się dowiadywać czy można to naprawić. Oczywiście zgłosiłem to też do vBService gdzie mi napisano na początku, że z tym się nie da już nic zrobić jeżeli zostały znaki uszkodzone w PhpMyAdmin. Później jednak za 250 zł zaproponowanao mi naprawę prz użyciu skryptu w php. Zapłaciłem za usługę połowę z góry (tak umówione zostało z Maxem) lecz w międzyczasie wynikło kilka problemów z domeną, która przysługiwała mi w Chmurce (tak byłem przez jakiś czas klientem Chmurka.pl), z pocztą i hostingiem ogólnie więc Ma też zaproponował mi odliczenie jakiejś tam sumy (dodanie do nadpłat). Mniejsza o to. Chciałem tylko zapytać dlaczego moja baza w ogóle nie została naprawiona, a mi wmawia się, że wszystko zostało zrobione według umowy. Umowa była taka, że naprawią całą bazę (na początku pisał zemną Mateusz).Na początku napisano mi, że potrwa to 2 dni, no w góra 3. Po ponad 2 tygodniach bez odzewu napisałem do nich zapytanie co z bazą gdyż nie zauważyłem żadnych zmian. Odpisał mi Wojtek i zaczął tłumaczyć, że to niedopatrzenie Mateusza i, że im przykro itd. (Wszytkie maile i konwersacje ja - oni mam zachowane i upublicznię jak zajdzie taka potrzeba. Więc na początku przywrócili starą kopię z backupu gdzie wszystkie nowe wątki, posty oraz wymianę linków szlag trafił. Kiedy to zauważyłem zaczęli "naprawiać" bazę ponownie. Teraz w bazie i stare i nowe posty zawierają znaki "?" zamiast polskich liter. Nawet moja mozolna praca gdzie naprawiałem to zapytaniami: UPDATE `vb_post` SET pagetext = replace( pagetext, "pobra?em", "pobrałem" );
    Poszła na marne. Kiedy napisałem zdenerwowany do Maxa, że powinien mi zwrócić pieniądze chociaż ( bo i tak nie zrefunduje tego co napsuli) zostałem zignorowany. Uprzedziłem go, że skoro tak zrobi będę upubliczniał całą sprawę gdzie się tylko da. Byłem dobrym klientem. Zlecałem im kilka rzeczy i zawsze byłem wypłacalny. Podkreśam byłem. Po podejściu tej "firmy" do mnie jako klienta postanowiłem powrócić do firmy z którą byłem związany przez rok i nigdy mnie tak tam nie potraktowano. Upublicznianie praktyk vBservice i Chmurka.pl zaczyna się tutaj, a skończy się zapewne nawet na forum Jelsoftu. Możemy to zakończyć tu i teraz. Poproszę tylko o zwrot pieniędzy i to wszystko. Pozdrawiam.
    Patryk. P



  2. #2
    Seba jest nieaktywny Advanced Member
    Dołączył
    lut 2009
    Posty
    1 059
    Przydatne posty
    44

    Domyślnie

    Ja powiem tak, nie znam sytuacji, ale wiem że jesteś problematyczny, więc nie zdziwię się jak sytuacja wygląda "nieco" inaczej niż opisana tutaj.

    a skończy się zapewne nawet na forum Jelsoftu.
    Jak to mawia mój pewien znajomy, "nie pajacuj".

    Tego typu sprawy załatwia się prywatnie zamiast prowadzić wywody na forum, gdzie nikt nie może ustalić po czyjej wina była.
    Profesjonalne modyfikacje vBulletin oraz style - gg 1981480 badz PW


  3. #3
    Awatar WoG
    WoG
    WoG jest nieaktywny vB Specialist
    Dołączył
    lut 2008
    Posty
    2 812
    Przydatne posty
    297
    Wpisów
    1

    Domyślnie

    Osobiście byłem odpowiedzialny za prace nad tym forum.

    1. Problem z domeną był wynikiem błędnej konfiguracji serwera DNS.
      Interwencja obsługi Chmurka.pl (zlecenie audytu przez klienta) wyeliminowała ten problem.
    2. Finalny przygotowany przeze mnie algorytm sprawdził się idealnie, za co ręczę osobiście. Nie nadpisywał postów, które różniły się zawartością i datą. W kolejnym kroku jeszcze raz porównywał posty między dwoma bazami danych, a następnie wykonywał tylko polecenia UPDATE. Dla przykładu wysłałem linki do tematów, które dawniej były "zepsute", a teraz są "prawidłowe". Przed wszystkimi pracami - wykonywane były kopie baz danych - nic nie przepadło.


    PS: Jeżeli poruszamy takie tematy to zazwyczaj podpisujemy się imieniem i nazwiskiem
    Z poważaniem,
    WoG

    Ty też możesz pomóc spolszczać vBulletin 5: GitHub.com
    "Rozczarowanie spowodowane niską jakością pamięta się długo po przeminięciu radości spowodowanej niską ceną"


Chmurka.pl

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67