-
Zakup reklamy, gdzie najlepiej?
Witam, planuje zacząć reklamować kilka stron/for i który sposób jest najskuteczniejszy? W jakiej firmie?
-
Najwięcej zależy od tego jakim budżetem dysponujesz, bo kampanię można przeprowadzić całkowicie na własną rękę, można zlecić jej opracowanie zewnętrznej firmie i samemu zająć się pozyskiwaniem miejsca pod reklamą, a można sprawę w całości oddać w profesjonalne ręce.
Jak wspomniałem, zależy to od budżetu jakim dysponujesz.
-
Jak wiadmo wydac jak najmniej a zeby efekt byl bardzo dobry.
-
Jeśli chcesz poważnie o tym pogadać musisz napisać:
- jakie strony (jaka tematyka) chcesz reklamować,
- jakie są ich obecne statystyki,
- co chcesz osiągnąć (więcej wejść czy lojalnych użytkowników),
- jaki jest Twój budżet.
-
np. xboxforum.pl
osiagnac che wiecej wejsc
kasa okolo 1000zl
-
Lepiej zlecic pozycjonowanie, na konkretne wybrane frazy.
Kupisz reklame i wejsc bedzie tyle co kot na płakał, a wypozycjonujesz na konkretne słowa i masz wejscia caly czas.
Ostatnio edytowane przez day-dreamer ; 06.04.2011 o 19:28
-
wypozycjonowane mam calkiem niezle na razy "xbox 360" wiec od strony pozycjonowania jest niezle
-
@brattanek, jakie są obecne statystyki forum?
Poza tym piszesz o "kilku stronach/forach" . Przy obecnym budżecie proponuję skupić się na jednej, na której najbardziej Ci zależy.
@day-dreamer, reklama nie polega tylko na bannerach.
-
Doskonale wiem o tym
-
No więc właśnie. Za 1000 zł można zrealizować kampanię facebook na własną rękę -> na docelowym forum odbywa się jakiś tam konkurs, aby wziąć w nim udział należy kliknąć 'lubię to' na fb-profilu forum. Można przy tym wykorzystać moduł polecania i jednym z kryteriów wyłaniania zwycięzcy byłoby zaproszenie via fb jak największej ilości znajomych.
Jak nie trudno odgadnąć 70-80% budżetu należy przeznaczyć na nagrody, pozostałe 20-30% na materiały promocyjne (np. grafika).
1000 zł to jednak niewielki budżet na przeprowadzenie kampanii, sugeruję więc ostrożnie nim dysponować i 10 razy rozpisać sobie wydatki, zrobić rozeznanie co ile kosztuje i co najważniejsze : przeprowadzenie kampanii / konkursu rozplanować wcześniej, a nie w trakcie jej trwania.