Zaznajomienie się z tematem pozycjonowania wymaga czasu i cierpliwości - jeśli Ci ich brakuje, taniej i zdrowiej będzie skorzystać z fachowej pomocy. Czasem w miejscu, w którym chcemy zaoszczędzić, napotykamy na problemy, które zamiast redukować koszty, zwiększają je. Co do liczby słów kluczowych, nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Trzeba wziąć pod uwagę branżę, konkurencję, budżet… Tak naprawdę bardziej niż ilość liczy się ich gęstość na stronie, to znaczy stosunek key wordsów do wszystkich wyrazów użytych w tekście. Optymalna gęstość wynosi od 2 do 8%. Najgorsze, co możesz zrobić to nienaturalnie naszpikować treść słowami kluczowymi, co nie tylko nie przynosi efektu, ale może sprawić, że Google weźmie Twoją stronę na celownik.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/