To prawda, zgłoś się do swojego hostingu, powinni mieć zapisy (chociaż nie jest to regułą, zależy od firmy i technologii). Jeżeli chodzi o te zerosekundowe wizyty - przyczyną mogą być dwie. Być może faktycznie jest to konkurencja, ale takie kliknięcia, zwłaszcza z jednego IP, są szybko odfiltrowywane i Google nie nalicza za nie opłat. Jest jednak też druga opcja - Twój potencjalny klient po wejściu na stronę nie podejmuje żadnej akcji, chociażby w Analyticsie zostanie pokazane jako wizyta trwająca 0 sekund. Słowem - oferta klienta nie zainteresowała, więc może czas pomyśleć nad lepszym zoptymalizowaniem kampanii Stawiam raczej na pierwszą opcję, zwłaszcza że piszesz że takich wizyt było pierwotnie znacznie mniej, ale nic nie jest wykluczone, więc spróbowałbym też optymalizacji.
Ekspert firmy Supremum SEO - https://supremumseo.pl/