Tak jak w temacie, gdzie w member area zmienia się właściciela licencji (ownera) ?
Tak jak w temacie, gdzie w member area zmienia się właściciela licencji (ownera) ?
Radził bym skonsultować tę sprawę ze wsparciem technicznym firmy Jelsoft Solutions - Support Ticket System
A jeszcze jedno pytanko, gdzie zmienić hasło i mail?
Radził bym skonsultować tę sprawę ze wsparciem technicznym firmy Jelsoft Solutions - Support Ticket System
Czyli co dokładnie napisać?
Niestety nie wiem. Dlatego też zaproponowałem Ci napisanie do Support Ticket System
Oni powinni Ci wskazać w jaki sposób to bezpiecznie przeprowadzić. Jeśli odpowiedzą Ci to chętnie poznał bym ich odpowiedź
A to: A jeszcze jedno pytanko, gdzie zmienić hasło i mail?
Tego samodzielnie nie zrobisz. Na dole panelu użytkownika masz:
Customer Details
These license(s) are registered to: Józef Xxxxx
email: xxxxx@yyy.pl
Note: If you require any of your contact details to be changed, please contact support using this form
Więc skorzystaj z tego formularza