• Rejestracja
vBHELP.pl - polskie wsparcie vBulletin
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Like Tree3Przydatne posty
  1. #11
    Awatar Wayne
    Wayne jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    157
    Przydatne posty
    26

    Domyślnie

    Skoro stawiacie na uzytkowników płatnych skryptów dlaczego dajecie tak niski uptime?? (99 % ) ??
    jak kogoś stać na vb , to i stać na profesjonalny hosting z wysokim gwarantowanym SLA, a u Was widze cienko z tym........
    Że co?



  2. #12
    Awatar WoG
    WoG
    WoG jest nieaktywny vB Specialist
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    2 812
    Przydatne posty
    298
    Wpisów
    1

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek607 Zobacz posta
    Moim zdanie pierwszą rzecza jaką powinniście zrobić to przenieśc vbhelp na te wasze super serwery,a widze że ciągle siedzicie w home.
    Nie wiem czy przeczytałeś ogłoszenie widniejące na górze strony, ale dzisiejsza przerwa techniczna będzie z tym właśnie związana.

    // edit

    Wykonało się
    Ostatnio edytowane przez WoG ; 21.05.2011 o 02:47
    Z poważaniem,
    WoG

    Ty też możesz pomóc spolszczać vBulletin 5: GitHub.com
    "Rozczarowanie spowodowane niską jakością pamięta się długo po przeminięciu radości spowodowanej niską ceną"


  3. #13
    Awatar Marek607
    Marek607 jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    394
    Przydatne posty
    1
    Wpisów
    2

    Domyślnie

    @Wayne:
    §5. Odpowiedzialność Usługodawcy

    1. Usługodawca oświadcza, że dopełni wszelkich starań aby zapewnić dostęp do wykupionych usług przez Klienta na poziomie 99% w skali roku.
    @Wojtek:

    Lepiej późno niż wcale.....
    Pozdrawiam :)


  4. #14
    Awatar WoG
    WoG
    WoG jest nieaktywny vB Specialist
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    2 812
    Przydatne posty
    298
    Wpisów
    1

    Domyślnie

    Marek607, mając doczynienia z innymi hostingami jak na razie największe zapewnienie o uptime jakie widziałem to 99.99%+.
    Jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie się, bo przecież mogą zdarzyć się sytuacje, że będzie katastrofa, pożar w serwerowni, atak hakerski i żadna firma nie jest dać 100% gwarancji, że serwer będzie non stop dostępny.

    Jeżeli gdzieś nawet pojawiło sie 100% to zawsze z *, która odwoływała się, że w uptime nie są wliczane awarie spowodowane czynnikami, na które firma nie ma wpływu.

    Być może masz w tej kwestii większą wiedzę ode mnie, ale ja pewniej się czuje jeżeli moje dane spoczywają na kilku równoległych serwerach z uptimem 99% niż na jednym ze 100%
    Z poważaniem,
    WoG

    Ty też możesz pomóc spolszczać vBulletin 5: GitHub.com
    "Rozczarowanie spowodowane niską jakością pamięta się długo po przeminięciu radości spowodowanej niską ceną"


  5. #15
    Awatar macio76
    macio76 jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    May 2009
    Przegląda
    Częstochowa
    Posty
    424
    Przydatne posty
    2

    Domyślnie

    Jak tam u was z klientami? Skusił się już ktoś na jakiś pakiet z waszej oferty?
    Pozdrawiam
    Maciej ;)

    http://swiatiphone.com
    http://iphonesupport.pl
    http://mojeakwarium.eu


  6. #16
    Awatar Max
    Max
    Max jest nieaktywny There's something in the Air ...
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    4 775
    Przydatne posty
    252
    Wpisów
    13

    Domyślnie

    Ba, nawet nie jeden się skusił!
    W nadchodzącym tygodniu rusza spora kampania promocyjno - reklamowa, damy się zobaczyć w Sieci.


  7. #17
    Awatar Marek607
    Marek607 jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    394
    Przydatne posty
    1
    Wpisów
    2

    Domyślnie

    @ Wojtek:
    Dopiero teraz się skusiłem i poczytałem hetznera.
    Może i macie racje: skoro oni dają gwarancję 99 % to w sumie wy teoretycznie nie możecie zagwarantować więcej.
    Jednak w takim wypadku uważam że lepiej nie dawać gwarancji w % a jedynie pyknać stosowne zabezpieczenie w razie awarii nie z waszej winy. Bo 1 % to jest ~ 3 i pół dnia - wyobrażasz sobie by vbhelp czy inny komercyjny serwis nie działał tyle czasu bo tak jest w regulaminie??
    100 % może i nie dostane ,ale 99.9 a nawet 99,99 to juz się trafia (cloud) - fakt że w innych cenach niż chmurki itp.
    To tyle na szybcika - mogę popatrzeć jeszcze troche i podrzucić parę uwag jak znajde - chyba że to dla Was niewygodne to zamilknę

    @Max
    tylko nie przesadzajcie żeby kampania nie zmieniła się w spamiarnie
    Pozdrawiam :)


  8. #18
    Awatar Max
    Max
    Max jest nieaktywny There's something in the Air ...
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    4 775
    Przydatne posty
    252
    Wpisów
    13

    Domyślnie

    @Marek właśnie po to zakładamy tematy na forach społecznościowych - aby nawiązać dialog z potencjalnym Klientem, usłyszeć jego uwagi.
    Poprzez samą "kampanię" mam na myśli systemy AdWords, AdSense... chcemy dać się znaleźć dokładnie tym osobom, które chcą nas znaleźć.

    Odnośnie SLA: sprawa jest przemyślana, decyzja podjęta. Przy prezentacji każdej strony Chmurki podajemy Klientowi realne liczby: SLA, czas oczekiwania na odpowiedź wsparcia, klient kupuje realny transfer, przestrzeń. Naciąganie liczb, nadmierny overselling często kończy się jednakowo: przeładowane serwery i niezadowolenie klienta.
    Gwarantujemy podwójną kopię zapasową - piszemy o tym. gwarantujemy dyski SSD - piszemy o tym. Gwarantujemy uptime 99% - i o tym piszemy.
    Ostatnio edytowane przez Max ; 21.05.2011 o 20:05


  9. #19
    Awatar MaXFireN
    MaXFireN jest nieaktywny Stały bywalec
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    167

    Domyślnie

    Mam takie pytanko , możliwe że na stronce pisze ale nie chce mi się grzebać . Jak tam u Was jest czy macie jakieś ograniczenia obciążania procesora ? Ponieważ już nie jeden host miałem i po pewnym czasie dostawałem informację , abym zaopatrywał się w "coś lepszego "


  10. #20
    Awatar Max
    Max
    Max jest nieaktywny There's something in the Air ...
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    4 775
    Przydatne posty
    252
    Wpisów
    13

    Domyślnie

    Tzw. parametry bezpieczeństwa znajdziesz na każdym hostingu współdzielonym. W Chmurce wyszczególnione są w regulaminie (link w stopce).
    Jednak przy większych pakietach istnieje możliwość negocjacji tychże parametrów.


Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Chmurka.pl

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67